wtorek, 8 sierpnia 2017

Nasza Niedokończona Historia

"Nasza Niedokończona Historia"


Piosenka z filmu Bollywood

Tytuł: "Hamari Adhuri Kahani" (pl. "Nasza Niedokończona  Historia")

Film:
"Hamari Adhuri Kahani"




Zwrotka 1:

Zbliżyliśmy się do siebie,  jednak odległość między nami nigdy się nie zmniejszyła
Nasza historia miłosna pozostawała niedokończona
Nie zawsze niebo może spotkać się z ziemią
Prawdziwa miłość to ta, która nie osiąga swojego przeznaczenia
Tam były kolory, tam był blask
Kiedy Ty byłaś przy mnie
Ten świat był jak niebo
Na piasku czasu, coś co wyglądało jak moje imię
Ty to napisałaś i później zniknęłaś pozostawiając mnie za sobą


Refren:

Nasza niedokończona historia (x4)


Zwrotka 2:

Złączyłem się z twoim zapachem... Nie mam pojęcia jak
Popatrz spacerując jak daleko zaszedłem
Jeśli to jest niebo to dlaczego nie mogę Cię odnaleźć
Księżyc i słońce wszystko jest tutaj
Czekałem na ciebie od wieków
Ta historia jest niedokończona od dawna


Refren:

Nasza niedokończona historia (x4)


Zwrotka 3:

Ta podróż nieugaszonego pragnienia powinna się wkrótce zakończyć
Coś co było niekompletne wkrótce się dopełni
Niebo się kłania, dwa światy się spotykają
Wszędzie możesz zobaczyć tą atmosferę spotkania
Palankiny są przyozdobione, wszędzie unoszą się zapachy
Nawet sam Bóg zszedł, żeby przeczytać naszą niedokończoną historię


Refren:

Nasza niedokończona historia (x4)



Ps:

Uwaga informuję, że niestety nie znam hindi oprócz paru słówek i zwrotów. Dlatego też tłumaczenie może być niedokładne i zawierać drobne błędy. Tłumaczę z j. Ang na j. Pl. Myślę jednak, że ogólny sens jest oddany jak najlepiej. O ile angielskie tłumaczenie, którym się posługuję jest poprawne. Jeśli widzicie jakieś błędy proszę o korektę. 

Pozdrawiam Wasza Lily ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj zostaw swoja opinie: